Yksinkertainen meikki ja raskaiden luomien kissasilmät

Tämä meikki on hyvä valinta näyttävempien vaatteiden ja asusteiden kaveriksi ja sopii mielestäni arkeen tai bileisiin, mutta ei kuitenkaan tylsä. En siis vastusta räväkempiä komboja, olen vain tylsä.

Koko lookki on mielestäni taas kerran hieman 70-lukua henkivä ja olen huomannut, että aivan tahtomattani ja salaa tyyliini ovat hiipineet 60- ja 70-luvut. Ei mitenkään överisti, vaan aika kasuaalisti, eikä minulla ole mikään sitä vastaan.

Molempiin vuosikymmeniin sopii kissarajaukset ja minulla on valitettavasti epäkissarajausystävälliset silmät, joten en niitä usein tee. Olen kuitenkin halunnut oppia ja tässä on tavallaan ensimmäinen yritys kokeilla uudenlaisilla tavoilla.


Sain jonkun aikaa sitten pr-lähetyksenä Naturellelta Ere Perezin tuotteitam jotka ovat luonnonkosmetiikkaa. Rajauksissa olen käyttänyt Jojoba Eye Penciliä sävyssä: Opal (harmahtava navy blue) ja päällä lähes samansävyistä luomiväriä Urban Decayltä sävyssä: Magnet. Sävyt ovat hieman sinertäviä, mutta keltapohjainen ihoni taittaa sävyn harmaaseen, mutta pidän siitä silti, ei ole liian raju.

Yritän parhaani mukaan tehdä rajaukset niin, että luomivaon kohtaan ei tule juurikaan väriä ja mallin hakemisessa minulla on vielä hakemista, sillä sain kyllä värit luomivakoon päivän mittaa. Rasvaiset luomet+raskaat luomet= ei hyvä. En silti luovuta.

Poskilla ja huulilla minulla on Ere Perezin Beetroot Lip&Cheek tint:ä sävyssä: Joy. Minulla on ollut suuria vaikeuksia käyttää stain/tint tuotteita poskilla, sillä saan aina epätasaisia läiskiä ja olen kokeillut useita tuotteita. Tässäkin jälki jäi vähän sotkuiseksi, mutta tasottelin kevyesti päältä meikkivoidesiveltimellä ja sillä värillä, mitä siinä oli kasvojen meikkaamisen jälkeen ja lopputulos on mielestäni okei? Huulilla sen sijaan tämänkaltaiset tuotteet ovat minulla ihan vakkarikäytössä.

Poskiin laitoin vielä hyvin kevyesti Physicians Formulan Butter Bronzeria vaaleammassa sävyssä ja Makeup Revolutionin highlighteriä.





Ei kommentteja